marți, 30 noiembrie 2010

RSP - Meriem 3-5 (2-2)/ Sfarsit de tur!

  Sambata am jucat cat ne-a tinut benzina, adica cam 10-15 minute. Cu multi jucatori accidentati, suspendati sau  veniti pe ultima suta de metri,  am incercat sa fortam victoria. Din pacate nu s-a putut, oboseala celorlalte meciuri avand si ea un cuvant de spus. Multe nu prea sunt de povestit: am condus cu 2-0, am fost egalati, condusi cu 5-2 .. iar pe final am mai punctat si noi o data :5-3.
LOT: Panty-Popi, Ciprian - Gica, Catana - Smoala /// Louis, Dorin, Florin
   
   Consider ca locul 8, la un punct distanta de locul 5, pentru o nou promovata este destul de bine. Mai ales cand avem si foarte multi jucatori noi in lot.  Cu siguranta, in timp, ne vom intelege mult mai bine in terenul de joc si tind sa cred ca la sfarsitul campionatului vom ocupa o pozitie mai buna in clasament fata de ora actuala!    Ne asteapta o iarna grea, cu multe cantonamente. :)) AVETI GRIJA! =)) 

4 comentarii:

  1. Aseara, multi componenti si fosti componenti ai echipei RSP au fost surprinsi intr-un club din Ploiesti. Capitanul echipei si Lubene Cosmin Petrica se aflau intr-o stare avansata de oboseala, unul dintre ei chiar cazand lat la podea=))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am vazut ca pe Ciprian la atacat un colt de masa si la lovit in coasta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. ce panarame :)))))) ... e voie nu vedeti ca s-a dat drumul la cantonamente? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. s-a dat drumu la cantonamente de cand s-a infiintat echipa ;))

    RăspundețiȘtergere