miercuri, 1 decembrie 2010

Scrisoare de adio de la Dumi



Saluti fratilor, am decis ca a venit timpul sa postez "versiunea mea" in legatura cu plecarea de la echipa. Am ales sa o fac acum in pauza competitionala, pentru ca nu am vrut sa agit atmosfera din timpul campionatului mai mult decat era. Iata motivele:
- Motivul care a pus capac, a fost acela ca nu mai sustinut NICI MACAR Louis. Sa iti explic putin ... tu daca vreodata indiferent de situatia, in ziceai ca-i vrea sa pleci EU nu te lasam, sincer iti zic desfiintam echipa pentru ca stiu ca ai facut mereu totul pentru binele echipei stiu ca tu ai fost acolo de la inceput , stiu ca tu ai dat bani cand altii nu aveau, pe scurt stiu cat iubeai echipa asta si cat doreai sa fie cat mai sus. La asta ma asteptam si eu din partea ta, ca stii prea bine cat iubeam si eu echipa si cate am facut pentru ea si stii ca nici in ruptul capului nu as fi dorit raul ei. Si chiar luam si varianta sa fi gresit eu asa mult si trebuia schimbat ceva ... nu ma lasai sa plec, m-as fi asteptat sa zici ba nu pleci ramai aici cum ai fost dar hai sa ne gandim sa fie bine sa ii impacam pe toti sa numai fie cearta, dar in schimb ce mi-ai raspuns cand te-am intrebat " Louis ce parere ai sa ma retrag sa fiu simplu spectator?" mi-ai rasp " nu stiu plm nu stiu treaba ta " asta ma daramat psihic ca tu erai singurul de la care ma asteptam sa ma sustii. Nu-ti vine sa crezi cand povesteam la niste apropiati faza ca aveam lacrimi in ochi zici ca eram un pusti care era luat de langa familia lui.
- Celelalte fapte care au dus la renuntarea mea ... au fost mai mult legate de Ciprian. Frate! si vb serios esti FRATELE MEU ! Nu am nimic cu tine si chiar tin mult la tine si tot ce zic acum sper sa iti dea mult de gandit! Esti cel mai mare las care il cunosc ... tu nu ai vrut niciodata sa preiei echipa sa iei tu responsabilitatea sa fi managerul (antrenorul, coach cum plm vrei tu sa ii zici), dar mereu ai criticat si ai avut impresia ca tu daca esti cel mai bun (si chiar esti cel mai bun jucator al echipei) iti da dreptul sa vorbesti cum vrei sa critici cand vrei si sa nu apreciezi. Pai tu m-ai criticat mereu si pe mn si pe altii si poate sa zica ORICINE ce vrea ca eu am cea mai mare mandrie victoria cu Ekatrust! cum am facut echipa, schimbarile si tactica au fost perfecte. Nu a venit unu sa zica bravo ba ... ai pus si tu umarul putin la victoria de azi, dar nu tu ai ales sa ma critici si atunci. Eu te-am vazut pe tine e ce erai tu mai frustrat, ai ajutat mult echipa ai scoso din cacat de multe ori ai adus multe puncte,ai adus jucatori, ai adus sponsori, dar imi ziceai intr-o perioada ca pe tine tre sa te asculte restu echipei ca esti peste ei si ca functie si ca fotbalist. DA FRATE ESTI PESTE EI, ajunsesei sa ai acelasi drepturi ca mine,Louis si Marius fondatorii echipei!dar asta nu iti da dreptul sa tipi cand vrei tu si sa ii iei la pula cand vrei tu. Ti sa explicat asta de mai toata echipa si tot ca tine ai facut si te-ai certat. Eu am incurajat mereu, am incercat sa va relaxez mereu, ca stiu cand jucati de placere si nu aveti presiune pe voi nu va sta nimeni in cale ca sunteti foarte capabili. Daia esti si asa bun fotbalist dar totusi nu joci la nicio echipa ... esti las si nu ai initiativa si nu ti-o zic in nume de rau sau ca esti las tu ca om .. doar in materie de fotbal vorbesc, ca ti-a fost usor sa stai in umbra sa critici cand eu de ex am luat toata respnsabilitatea, si totusi eu sunt mandru de ce-am facut, de cum v-am condus, ca de bine de rau cum am facut echipa cum am facut schimbarile fie ele si proaste echipa cand am lasato era pe locul 5, un loc care nici nu speram la inceputul campionatului. Nu vreau sa ma scuz nu vreau sa va acuz nu vreau nimic, asta a fost asa sa intamplat asa m-am simtit. TRADAT. Si daca am plecat va asigur eu ca tot nu iubiti voi echipa mai mult ca mine (si daca o fi sa fim adversari o sa am ambitie nu sa va bat pe voi, ci doar sa va demonstrez ce om ati pierdut!), chiar daca acum tac si toate trairile sunt interioare.
- Altceva ce mai vreau sa va spun ... ba baieti prea multa presiune prea multi nervi in jurul echipei, ati uitat cand veneam beti morti si jucam acolo ne dadeam sufletul ne mandream ca suntem cel mai unit grup ca si daca pierdeam stiam ca am dat totul si aia a fost sa fie?! In pula mea ati uitat sa va distrati, ati uitat ca aici venim ca suntem prieteni toti nu sa ne certam sa ne injuram sa ne amenintam, am venit aici fiecare sa incerce si sa dea totul pentru echipa.
Deci cam astea sunt cauzele, ca unu nu ma sustinut(nici macar dintre jucatori) si stiti prea bine ultima cearta cu Smoala si cu Catana care imi reprosau ca imi bat joc de ei, Smoala imi reprosa mie ca ma luat capu la bani si eu aflasem ca vine sponsor si totusi am plecat la alta echipa ca nu ma consideram destul de bun pentru RSP la momentul de atunci si nu vroiam sa incurc. Deci atat va mai spun fiti buni unu cu altul, incurajati-va, amintiti-va ca sunteti aici sa va distrati, voi ati luat bani la victorii poate v-au bucurat, dar pun pariu cu voi ca bucuria mea ca a castigat echipa a fost de 1000 de ori mai mare a celor care sau gandit la bani!
In concluzie va urez bafta, drumul meu s-a incheiat, poate pe viitor voi mai fi simplu jucator, dar ce-am fost nu am cum, ca nu ati avut respect pentru mine atunci cand eram cu drepturi de fondator daramite daca ma intorc acum dupa certurile astea! Cu stima si respect al vostru prieten bun Dumi

15 comentarii:

  1. perfect de acord cu cele scrise de tine ! eu imi cer scuze si sti ca mereu o sa fi primit inapoi cu bratele deschise ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare bn ca te-ai exprimat , eu stiam multe dintre ele ca le-am vb cu tn. Nu stii cateva chestii si o sa-ti spun pe mes pt ca gresesti. Si sincer nu imi aduc aminte sa fi spus eu ca sunt peste toti si sa asculte de mn . Discutia a fost cu toata lumea de fata daca iti aduci aminte cand si-a exprimat Florin parerea cu` capitanu(sa vb in teren si sa se tina cont de ce zice) , ceea ce eu faceam...cam asta a fost

    RăspundețiȘtergere
  3. inca o chestie ...e normal si logic sa vrei sa faci mai mult

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am zis-o de la inceput si te-am sustinut, decand nu ai mai vrut sa intri in teren si ai devenit coach, ca nu e bn, ptr ca noi am promovat, si buni -prosti ,astia suntem,si pe langa noi astia vechi trebuie sa vina cei noi ,nu sa ne dam noi la o parte ,iar daca nu avem valoare de A nu stam si gata,dar asta nu inseamna ca trebuia sa te dai la o parte ptr ''binele'' echipei ,pana la urma cu tine in teren am promovat, si esti si membru fondator ,dar este decizia ta si e de respectat.Sincer ai spus mult adevar in ce ai zis ,iar singurul lucru care ti-l reprosez este ca te-ai dat prea usor deoparte la inceput campionatului. Referitor la acest tur, singura amintire placuta din toate meciurile jucate, e meciul cu ekatrust in care am aparat si ma bucur enorm ca am fost apt atunci si am putut ajuta echipa, ptr ca dupa accidentarea la deget nu am mai revenit la aceea forma din meciul cu eka,dar imi revin si cu siguranta voi redeveni la o forma buna .Sarbatori fericite si la multi ani la toti ,si sa ne auzim numai de bn!!

    RăspundețiȘtergere
  5. de la Yozz Vine Guli antrenor

    RăspundețiȘtergere
  6. Nea Petre - Nu va mai certati mai copii ca o sa fie bine , o sa vin eu antrenor la echipa si totul va fi bine... Pentru dumi- te rog sa te intorci la echipa...

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacian spunea...

    Dumi eu nu te cunosc dar te rog sa revii, sunt prieten cu Nea Petre am si eu o varsta revino baiete...

    RăspundețiȘtergere
  8. Florin Marin spunea...

    Dumi nu ii lasa pe baieti la greu, te-am avut ca elev la RATP si dadusei dovada de caracter...revino ca ei te vor primii cu bratele deschise... bafta copile

    RăspundețiȘtergere
  9. Nea Virgil spunea...dumi intoarce-te echipa are nevoie de daruirea si sutul tau

    RăspundețiȘtergere
  10. Cioara spunea...

    Dumi fi serios cum te stiu, iti sunt aproape in toate imprejurarile... fi tare baiatule . daca te vei intoarce la echipa iti promit ca la vara te iau cu mine la mare sa vindem vata pe batz cum am vandut eu anul asta... te iubesc frate...

    RăspundețiȘtergere
  11. yoz(veverita) suge-o ca nu distrezi pe nimeni ... apropo cum vezi la distanta de 10 m fara binoclu? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  12. aa si ca sa ii intelegeti glumele lui yoz : Florin Marin e baiatu care avea echipa RATP unde am jucat, Nea Virgil era antrenorul(care are si pe la Conpet o grupa de juniori), Nea Petre - tasu lui Ciprian , pe cioara il stiti un bun tov. acum poate o rade cineva de caterinca ta buna:))

    RăspundețiȘtergere
  13. e trist ca s-au intmplat astfel de evenimente..dar totusi dumi tre sa faci un compromis si sa revii echipa are nevoie de tehnicitatea ta capacitatea ta a trage echipa dupa tine

    RăspundețiȘtergere