luni, 22 noiembrie 2010

Duo - RSP 3-4 (1-4)


   In aceasta etapa am intalnit o fosta vice-campioana care acum se zbate prin subsolul clasamentului, dar care prin jocul prestat ieri ar merita sa fie mai sus. Inceputul de meci a fost unul cu un ritm bun, ambele echipe trecand peste perioada de tatonare, iar cei de la  Duo reusesc sa faca apararea noastra "sah-mat" in minutul 7: 1-0. Nu ne impacientam si imediat Smoala restabileste egalitatea. De aici si pana la pauza doar noi am fost in teren, avandu-l si pe Popelu` in forma de cozonac, care reuseste sa inscrie de 3 ori in decurs de 3 minute(min.9, min. 11, min. 12). PAUZA!!!
  Repriza a II-a, AL TREILEA MECI CONSECUTIV  IN CARE NU REUSIM SA INSCRIEM DUPA PAUZA (!!!). Tot noi am condus ostilitatile si am reusit sa-l facem mare pe portarul advers care a scos 3-4 goluri ca si facute. In schimb, adversarii nostri au reusit sa fructifice aproape toate ocaziile pe care le-au avut. La scorul de 4-3, Cosmin a fost eliminat pentru cumul de cartonase. Ne-am aparat foarte bine in inferioritate numerica si chiar puteam marca. Pe aceasta cale tin sa il felicit pe Smoala pentru efortul depus si pentru ca a dovedit  ca poate face si faza defensiva.
Primul 6:
Panty - Louis , Cosmin - Popelu - Ciprian - Smoala
Rezerve: Cola si Catalin.

16 comentarii:

  1. Felicitari pentru victorie,insa cel mai mult ma bucur ca mai aparem si noi intr-o poza:)))).

    RăspundețiȘtergere
  2. fortsa mare rsp'u bv louis(bhaaaaaaaahhaa) si cipri si smoala si cosmin si tu si eu si ddumi si florin si da ma voi toti:))) aa da popelu cea mai fortsa mare de la faurei..bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  3. da ,am castigat pe merit ,poate ca si norocul a fost cu noi pe final,dar importante sunt cele 3 puncte, . Am vazut ca meciul e la 14,50 sambata ,e tare naspa ca s-ar putea sa lucrez schimbul 1,si ies la 16, nu stiu nimic sigur dar asa se vbeste .

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca il amanam daca nu poate fi mutat dupa ora 17 20. multi nu o sa putem ajunge!

    RăspundețiȘtergere
  5. nu`i nimic...pot ajunge eu rasvan si alex catana :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bn ca s-a mutat ora,:)), asa ajung si eu, hai ca va fi greu meciul ca si-au adus 2 jucatori buni astia de la meriem,dar cu atentie putem face multe

    RăspundețiȘtergere
  7. o intrebare am. cate bloguri mai stergeti?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Blogurile noastre s-au sters datorita faptului ca s-au stricat paginile, se tot subliniau si apareau sub o alta culoare decat cea care o vroiam noi, dar am gasit 'antidotul' si acum lucram intens la el sa ii dam forma de altadata. Cu respect !

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.fulare-fotbal.blogspot.com/
    Ia vezi asta cand a fost ultima oara sters?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu va mai lauti fratilor de aia de la Alpha ca au sters blogul, ca plm. E echipa lor fac ce vor ei, in plus si voi cand ati furat-o ati uitat sa mai postati. I-am vazut pe baietii aia in meciurile cu Vispesti si cu Eliyamma, au jucat meserie, voi nu cred ca ati avea vreo sansa cu Vispestiul la cum sunt ajutati de arbitri. United !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cine a scris mai sus, ca de ce au sters blogul sau cine stie ce au facut. E urat sa vorbim urat unii de altii in loc sa fim prieteni, sa jucam si sa castige cel mai bun. Eu va spun succes si Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  12. esti un prost si mai bine ar fii sa taci Anonimule, am sa iti spun si dc.
    1.Cel care a zis faza cu stersul blogului nu e de la noi , te asigur
    2.Am luat bataie si nu s- postat ? dumi nu vrea sa se mai ocupe cu asta iar louis care mai scrie si el nu are timp
    3. Am jucat cu Vispesti de 2 ori ... o data i-am batut si o data am facut egal
    4.Lasa suferintele gen "zeul fotbalului" ca te langa noi tu te impiedici si dai cu nasu de jos ;) ca sa iti explic pe intelesul tau...hai succes in C

    RăspundețiȘtergere
  13. bine punctat el capitano ;D OOOOOORI ...........

    RăspundețiȘtergere
  14. Cine are fulare cu echipe de fotbal si le da, puteti sa ma contactati pe adresa de messenger de pe blog. Tot acolo gasiti frumoasa mea colectie ; Va multumesc !
    http://www.fulare-fotbal.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere