marți, 9 noiembrie 2010

RSP - AltPHel

 UPDATE: MECIUL VA FI TELEVIZAT, ORA DE DISPUTARE RAMANE ACEEASI.
   Sambata, de la ora 17:20, intalnim echipa "ziaristilor" de la Altphel. E momentul sa aratam ca ceea ce s-a intamplat in ultima etapa cu Foresta AXA a fost un accident si putem invinge orice echipa. In caz de victorie ne vom apropia la doar 2  puncte chiar de adversarul nostru din aceasta etapa, ocupanta locului IV.
  ULTIMELE MECIURI ALE TURULUI:
RSP - AltPHel
Duo - RSP
RSP - Meriem 
 Mai jos aveti link-ul albumului foto de pe facebook:
RSP - Club Axa / Liga A, 2010-2011

13 comentarii:

  1. Cam panarama ora asta de disputare !

    RăspundețiȘtergere
  2. e bine, ajungem toti! toata meciurile din liga se joaca la 14... doar daca ai deplasare la busteni sau sinaia nu ajungi;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Lot: Portar - Panty
    Fundasi: Louis, Cosmin si Popelu
    Mijlocasi : Ciprian, Catana, Dorin si Gica
    Atacanti: Smoala, Cola si Florin

    RăspundețiȘtergere
  4. vad ca sunt singurul care nu a fost convocat, ma doare ca doar eu am fost gasit raspunzator ptr meciul precedent ,dar vreau sa stiu e doar o pauza sau e definitiva decizia?ptr ca eu am fost alaturi de echipa mereu ,si vreau sa stiu:)

    RăspundețiȘtergere
  5. da...am crezut ca e aceasi ora de disputare ca pana acuma :) de la 15:00 dar am uitat ca am intrat in noiembrie :d

    RăspundețiȘtergere
  6. e doar o neconvocare cata , pana iti revii usor usor , nu tre` sa o iei personal ... dorin nu a mai fost convocat de 5-6 meciuri si a respectat asta

    RăspundețiȘtergere
  7. k, inteleg asta ,dar vroiam sa stiu exact, o sa vin probabil sa ma uit la meci sa incurajez

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Se trage linie doar la inceputul turului/returului
    2. Daca se ajunge vreodata sa renuntam la tine ti se va spune direct nu se va lasa loc de interpretari
    3. Decizia are ca scop sa te incurajeze si sa te ambitioneze, nicidecum sa te faca sa te dai batut !
    4. Nu ai fost gasit tu tapul ispasitor, dar esti portar cum spuneai si tu capat de linie, tu nu ai voie sa gresesti.
    5. Atat iti trebuie sa nu vii la meci sa tipi la ei si tu dupa banca!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))normal ca vin ce naiba e in sange nu pot scapa asa usor de el:)),si nu ma las eu batut cu una cu doua :))fierbeam eu cand m-am accidentat ,ddar acu ca ma fac bn

    RăspundețiȘtergere
  10. alpha team a treia infrangere al treilea blog sters...=))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Joc si eu ma?????? :)) ce glume am si eu

    RăspundețiȘtergere