luni, 8 noiembrie 2010

Club Axa - RS-Paltinis

Ce meci, ce tensiune, ce fotbal frumos! NU ... nu asa incepem aceasta postare desi multi stiu ca asa ar fi trebuit. Altu e inceputul ...
Ce meci, ce tensiune, CE PROSTI SUNTEM! Asta e adevarul. Am avut meciul in mana, am dominat copios prima repriza, dar vorba aia meciul nu se termina pana umflata pizdii nu canta. Smoala intr-o forma foarte buna reuseste un hattrick si Cosmin incheie balul din prima repriza. 4-0 la pauza si toti ne gandeam oare cate o sa le dam.
Incepem a doua repriza ne avantam in atac, numai respectam posturile si dezastrul incepe. Desi dupa primul gol al gazdelor, ne revenim instant si reusim sa pastram diferenta de 4 goluri prin al doilea gol a lui Cosmin, nu ne pastram luciditatea, prospetimea si toate calitatile care le mai vreti voi si care trebuia sa le avem la acest scor. Golurile curg pe banda rulanta in poarta noastra si cu 2 min inainte de final, Club Axa egaleaza la 5 ! Si ca sa intelegem si mai bine cat de aproape ne-a trecut glontul de ureche, in ultima secunda de joc Club Axa loveste transversala. Prea multe de reprosat nu sunt, doar mai multa luciditate si concentrare pe viitor, victoria aduce 3 puncte indiferent ca batem cu 10-0 sau cu 1-0. Multa bafta meciul viitor

Primul 6 : Portari - Panty(prima repriza)
Fundasi - Louis si Popelu
Mijlocasi - Ciprian si Catana
Atacant - Smoalaninho

Rezerve : portar Catalin (a doua repriza)
jucatori de camp : Cosmin, Florin, Gica si Micu

19 comentarii:

  1. parerea mea...despre cativa dintre voi

    Catalin - slab slab slab! mai multa ambitie mai multa implicare nu stiu ce sa iti zic ..
    Cosmin - ai dat 2 acum sa te tina Dzeu in aparare
    Popelu - nu ai dat 2 ... dar tot in aparare sa te tina divinitatea
    Ciprian - bun ... dar mai mult sa dai drumul la pase
    Panty - exceptional

    capu sus ... ca aveti potential

    RăspundețiȘtergere
  2. pe micu l-am pierdut o luna si ceva ! ruptura musculara!

    RăspundețiȘtergere
  3. dumnezeu sa l ierte ..cu totsi sa ne bucuram de coliva lui..

    RăspundețiȘtergere
  4. nespovedit neimpartasit fara lumanare !

    RăspundețiȘtergere
  5. smoala cred ca numai esti vedeta echipei ... nebunel are mult prea multi fani:))

    RăspundețiȘtergere
  6. k ,am gresit dar vad ca sunt singurul care am fost cotat ca fff slab,iar in prima repriza nu au fost mai mult de 2 suturi pe poarta ptr ca au fost tinuti la distanta ,iar in a doua s-au tras peste 10 suturi pe poarta,ptr ca ajungeau aproape de fiecare data la poarta,apararea era vraiste. Stiu ca am gresit la un gol inexplicabil si poate la inca unul mai putin si nu am nici o scuza si nici nu caut ptr ca nu isi are rostul ,voi incerca sa ma revansez si sa revin la forma din meciurile dinaintea accidentarii(copacabana ,ekatrust), fiecare dintre noi are o pasa mai proasta, si imi dau seama ca nu e bn,o sa vedeti ca nu sunt doar vorbe in vant.

    RăspundețiȘtergere
  7. toti am pierdut meciul nu da vina nimeni pe tine ... dar tu ai cea mai mare parte la vina ... nu sa tras la poarta noastra in prima repriza... ca a fost sigur Panty pe el ... si a vazut ca degeaba incearca cu suturile de la distanta... revino-ti ca e concurenta mare sper ca dusul rece o sa te trezeasca putin.

    RăspundețiȘtergere
  8. stire de ultima ora: Club Axa isi schimba numele in Foresta Ploiesti:))

    RăspundețiȘtergere
  9. capul sus baieti.ati jucat senzational in prima repriza.asta e sa intamplat.micule refate rpd k ai ajuns om de baza.hai bafta in continuare k puteti sa ajungeti sus

    RăspundețiȘtergere
  10. app sunt Marius 2 dak nu v-ati dat seama:))

    RăspundețiȘtergere
  11. nu e vba ca nu s-a tras de la distanta ,e vorba ca ajungeau in careu mult mai repede aveau spatii , la asta ma refer ,ptr ca 3 goluri au fost din careu, dar nu mai are rost sa dezgropam acum ce s-a intamplat ,important e sa ne sustinem unii pe altii si atunci cand gresim,iar eu unul am gresit si stiu asta, ptr ca eu sunt capat de linie

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau 3 victorii in ultimele 3 etape ale turului!

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu vreau...da` nu pot :)))
    ii las pe idolii mei Catanga si Gelu ..manca-le-as coliva lor :X:X::X

    RăspundețiȘtergere
  14. si-o sa facem orice pentru cele 9 puncte

    RăspundețiȘtergere
  15. nebunele promit ca desi nu am o ecsperienta in fotbalul romanesc fata de tine promit sa iti suplinez absenta prin evolutii admirabile si promit sa lupt ptr otice balon promit ..sa fiu ptr tine ca un frate care nu l ai avut niciodata ..a da u ai frate da degeaba:))) "catanuts"

    RăspundețiȘtergere
  16. Axa are jucatori foarte buni ,toti tehnici,buni sutori de la distanta,au avut probleme de portar si n-au avut rezerve,ca sunt sigur ca nu dadeati 5 goluri nici in 2 meciuri cu ei.Oricum e o lectie pe care trebuie sa o invatati...

    RăspundețiȘtergere
  17. ai dreptate cu folbalu` cat despre frate...nu stii MULTE

    RăspundețiȘtergere
  18. MICU ! :-< .. o luna shi ceva.. :(

    RăspundețiȘtergere
  19. bha..da la voi ca sa vad scoru final tre sa citesc tot articolu:)) ...mai bn ma uit pe LMF..

    RăspundețiȘtergere