joi, 18 noiembrie 2010

Duo - RSP



   Duminica, de la ora 15:40, vom disputa penultima etapa din turul campionatului de mini-fotbal.
   In urma deciziei in care Dumi  renunta in totalitate la functia de manager si a lui Ciprian de a refuza sa se implice (pentru a evita orice fel de vorbe), eu (Louis) ma voi ocupa de echipa pana la sfarsitul sezonului cel putin (organizarea meciurilor, programari, primul sase etc.).
   Lotul pentru duminica: Panty, Cosmin, Catana, Popelu, Smoala, Ciprian, Catalin, Gica, Florin, Louis, Cola

4 comentarii:

  1. hai sa batem meciul asta , daca suntem atenti nu o sa avem probleme

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca am batut azi, iar louis nu am intrat azi si pentru ca panty apara bn,dar si pentru ca aveam intindere la coapsa dreapta pe care am facut-o duminica de dimineata la fotbal,si ar fi fost egoism din partea mea stiind ca nu sunt 100%,si mai puteam sa fac si ceva mai grav.Am compensat prin urlete de pe margine incercand sa fiu alaturi de echipa:))).Bv baieti ,sa o tinem tot asa

    RăspundețiȘtergere
  3. Fanul echipei nr 121 noiembrie 2010 la 23:20

    felicitari ...

    RăspundețiȘtergere