marți, 5 aprilie 2011

RSP - Eregan 5-2 (1-2)

  Etapa a XVII-a ne-a adus in cale echipa cu care , impreuna, am promovat anul trecut. Punctele puse in joc la acest meci erau de mare importanta pentru adversarii nostrii, intrucat 3 puncte insemnau o mare gura de oxigen in ce priveste evitarea retrogradarii.
  Incepem bine meciul si la scurt timp reusim deschiderea scorului prin fundasul nostru golgeter Popy, care a ajuns la cota 12 in acest sezon. Ca si in tur, in urma unor greseli copilaresti si a lipsei de responsabilitate in faza defensiva, cei de la Eregan reusesc sa intoarca scorul la singurele lor actiuni catre poarta noastra.
  In repriza a II-a, pe teren s-a aflat o singura echipa, si anume : RSP.  Am reusit sa intoarcem scorul, sa facem spectacol prin cele 2 goluri inscrise cu calcaiul ( Dorin si Cola) si sa ajungem la a 3a victorie consecutiva. Celelalte goluri nu stiu cine le-a marcat, dar astept comentariile voastre :))))
AU JUCAT: Nae- Ciprian, Popy, Razvan Catana, Gica, Micu, Florin, Alex Catana, Dorin , Panty, Cola 
 PS: Mobilizare mare pentru acest week-end. Mai atenti in aparare si totul va fi bine in meciul cu campioana en-titre Eka.
Sambata - Cupa : RSP - Eurofotbal
Duminica - Campionat: RSP - Ekatrust

6 comentarii:

  1. sa tsi'o trag sus louise cu comentariu tau nu mai fac presiuni asupra ta ca degeaba fac:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. bv baieti ,vad ca lucrurile curg bine pentru voi , si imi da de inteles ca nu mai e nevoie de mine si ca trebe sa imi caut alta echipa , ma bucur ca am putut apara la RSP si am multe amintiri frumoase inclusiv meciul cu Rsp-Ekatrust;)),dar si triste . Cand va mai duceti la antrenamente si aveti nevoie de un portar raspund cu mare placere daca nu sunt la munca.

    RăspundețiȘtergere
  3. merita Dorin sa fie in poza la ce golazo a dat:))

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm...nu mi s-a parut cine stie ce executie

    RăspundețiȘtergere
  5. o informatie un pic mai pretioasa...meciul de sambata din cupa s-a amanat ...odihniti-va sambata noapte cum stiti mai bine ca duminica ne-asteapta un meci frumos ! bafta ;)

    RăspundețiȘtergere