duminică, 31 octombrie 2010

RS-Paltinis - Vesteam (0-0) 4-2



Ce meci, ce tensiune, ce fotbal frumos ! Batalia din etapa a 9-a ne-a adus un adversar cu traditie in liga de minifotbal, si anume Vesteam. O echipa buna, ce alearga mult si se apara excelent. Meciul il incepem bine, pasam bine, dar ne lipseste golul atat noua cat si adversarilor nostri care sau lovit de un Panty in forma extraordinara (din nou). 0-0 la pauza, dar nu mai facem acelasi greseli ca in meciul cu Chedra si stam mai bine in teren, mai organizati.
Desi suntem la carma meciului, cei care deschid primul scorul sunt oaspetii. Calmi si cu incredere, continuam si reusim egalarea printr-un gol superb dat de MICU din lovitura libera, unde se aduna paianjenii de se consulta!
Totusi tot Vesteam trece in avantaj ducand scorul la 2-1. Asa cum am obisnuit iubitorii fotbalului, nu ne lasam batuti si luptam pana la capat. Golul nu se lasa mult asteptat si Catana executa portarul cu un sut imparabil din afara careului. Acelasi joc bun continua si golul de 3-2 apare dupa o multime de pase consecutive, in care Smoala nu iarta din 2 metri si infige mingea sub bara. Ca victoria sa fie si mai frumoasa inscriem si golul 4 prin Popelu cu un sut puternic deviat in poarta de un fundas advers. Felicitari echipei cu aceeasi ambitie si cu acelasi calm sa jucati mereu!

Lotul: Portari - Panty(prima repriza) si Catalin ( a doua)
Jucatori de camp - Louis, Cosmin, Popelu, Catana, Micu, Ciprian, Gica, Florin, Cola, Smoala.

25 de comentarii:

  1. Pt Calcan (care imi dadea sfaturi eventual de a baga echipa in B :)) ) : "Vad ca te dai atat de destept fratele meu ca ti-au pus multi capac ... si iti pun si eu capac acum, ca vad ca te dai prea destept, eu cand fac schimbarile le fac gandidu-ma deja cand va intra cel iesit, nu te da tu atat de destept, ca te dai atat de destept ca te caci pe tine ... te caci pe tine ba prostule, esti un prost ce n-am vazut de cand sunt ... ca daia te iau toti la p ... ca esti un prost care vrei sa te dai destept... dar eu iti zic ca esti un fraier ... un bagabont ... si cu asta basta ... ptu date dreaq .. ca daca te bat ma dai in judecata ... prostule" ( a se citi sub forma de gluma)

    Si pentru trupa ... nu m-am mai bucurat asa de cand mi-a luat mama masinuta pe telecomanda fie aia si cu fir :)) ... fericit tare ca a inscris Micu si Smoala meritau bv baieti ...

    RăspundețiȘtergere
  2. creste iarba-n sufletul meu cand vad cronica acestui joc ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim ca nu e bine sa suferi de fumator31 octombrie 2010 la 21:53

    hai s-o fumam=))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand te maturizezi 17? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ca ai pus cronica meciului ca la toti care le spuneam ca a dat micu gol cica am chef de bancuri seci

    RăspundețiȘtergere
  6. asta bardots andrei..care esti atat de erou ca sari coarda cand mergi cu mine la fotbal..asa ca dumi sau colegii acestui tanar de mare si inalta perspectiva (da nu prea) aduceti o coarda si o ruleta sa vedem cam cat sare acest pusti..in rest numai de bine ..rsp..immmmmm:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Calmi si cu incredere, continuam si reusim egalarea printr-un gol superb dat de MICU din lovitura libera, unde se aduna paianjenii de se consulta!

    RăspundețiȘtergere
  8. hopa ba , ti-a scris si tie pt prima data dupa 9 etape numele si deja nu mai avem loc de tine :))

    RăspundețiȘtergere
  9. daca tu crezi dumi ca eu aveam chef de glume sambata te inseli amarnic,nu stiu ce sfaturi ti-am dat sambata cu B,dar ma rog,poti intreba arbitrul de pe partea cu tribuna cand i-am zis la 2-1 ca egalati si castigati la scor...bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari din nou pentru victoriile la mai mare.

    Ciprian mare dreptate ai nu mai ai loc de Micu pe aici stai sa vezi cand o sa dea 2 goluri intr-un meci :)).

    Cat pentru Dumi eu zic ca nu este frumos ce faci in legatura cu Calcan te cred ca are gura mare dar nu cred ca ti-a zis cu rautate daca vezi ceva bun in ceea ce zice bine daca nu il bagi in seama dar nu jignesti.

    Sper sa il consideri ca sfat nu am fost la meci dar asa zic ca este frumos.

    RăspundețiȘtergere
  11. dumi a glumit ...incepand cu "te caci pe tine"..etc etc e gluma lui si vad ca inca nu s-a saturat de ea :))

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) ciprian stie ... :)) primeste dialogu ala de fiecare data cand cand il prind ... concluzia la gluma mea mai "acida" e ... sa aiba un pic de incredere in mine ... ca trupa merge bine bine ... nu prea stiu sa iau sfaturi

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am glumit acum calcan .. tu ai incercat sa imi expui pct tau de vedere sa ma sfatuiesti sa nu schimb capitanu ... dar aici doar dupa capu meu fac ajutat la cele 2 margini de co-fondatorii ciprian si louis :)) deci ... pace in lume sustine si tu crucea rosie:))))

    RăspundețiȘtergere
  14. dumi, tin sa te anunt ca ai cam luat`o cu pluta =)))

    RăspundețiȘtergere
  15. isi apara teritoriu:))Dumi,pentru miercuri ,unde ne intalnim si la ce ora exact??, despre meci ce se poate spune aceasi problema nu intra in ate si ne facem viata grea singuri,si numai sutul lui razvan ne-a facut sa spargem acest zid care l-au format cei de la vesteam,iar apoi s-a dezlantuit taiunul la poarta lor .Ma bucur ca am reintrat in joc , nu mi-a fost greu sa stau pe bara 3 etape ,mai ales cand eram in forma buna,aceasta accidentare a picat cam greu, dar usor usor imi revin si voi face adversari sa-si smulga parul din cap:)).Ma bucur pentru echipa in primul rand de fiecare data,iar cele 3 puncte sunt bune nu numai ptr moral ci si in economia clasamentului.

    RăspundețiȘtergere
  16. vin cu o modificare la comentul de mai sus:
    "Ma bucur ca am reintrat in joc , nu mi-a fost *usor* sa stau pe bara 3 etape ,mai ales cand eram in forma buna,aceasta accidentare a picat cam greu, dar usor usor imi revin si voi face adversari sa-si smulga parul din cap:))"

    RăspundețiȘtergere
  17. sunt dus cu capu de mult =)) ... daca astia pe la echipa vorbesc numai de gazoane crescute-n suflet si plm:)) ... cat despre intalnirea noastra magica de miercuri vorbiti cu Ciprian el capitano ... el stie toate detaliile

    RăspundețiȘtergere
  18. dumi cer prea mult daca te rog sa ma lasi in pace o perioada,nu am chef de nicio gluma

    RăspundețiȘtergere
  19. sambata a fost o zi grea pentru mine personal,sincer eram atat de obosit si fizic si psihic,nici nu stiu daca am vb cu tine (sincer)am vrut sa ma relaxez puin , am venit la sala sa vad niste meciuri si atat

    RăspundețiȘtergere
  20. Bravo mah !!Sunteti buni si sunt sigur ca daca o sa jucati asa pana la final,veti prinde podiumul cu siguranta.Bafta!!! (MADALIN-VALEA)

    RăspundețiȘtergere
  21. calcan sper ca te-ai relaxat privind golul meu ... mi s-a comunicat problema ta ...plm ...odihneste-te si ai grija de tine si de-ai tai !

    RăspundețiȘtergere
  22. si voi sa promovati ,madaline, suntem acolo sus ptr ca luptam de fiecare data ,poate nu ne-a iesit mereu, dar meciurile in care am jucat a fost spectacol nu baricada in fata portii,suntem in primul an in A,si nu e usor deloc, e un nivel mai bun al echipelor,dar asta nu ne sperie ,ci ne ambitioneaza si mai tare

    RăspundețiȘtergere
  23. ba m'a sunat nea Ilinca anhnanmndanda i'am zis pentru o ciorba eu nu vin la RSP:)))))

    "Catanuts"

    RăspundețiȘtergere
  24. da...de ce nu ? ......... e o sanseeeee......

    RăspundețiȘtergere
  25. Reusit antrenamentul de aseara, si de aceea vreau sa felicit pe Florin ptr organizare si la cat mai multe antrenamente;))

    RăspundețiȘtergere