luni, 25 octombrie 2010

Chedra Tax - RSP 6-0 (0-0)


   Nu sunt multe cuvinte de zis. Poate rezultatul este prea dur cu ceea ce s-a intamplat pe teren, dar un lucru este clar: cu 2 jucatori fosti divizionari A (Daniel Iftodi si Oprea Mihai) si un fost divizionar B (Alin Cotan) in echipa adversa , nu prea puteam emite pretentii. Am jucat de la egal la egal, dar pana la pauza, cand niciunu dintre noi nu isi poate explica ce s-a intamplat apoi. Fizic nu am cazut, probabil psihic.
  Invatam din greseli si mergem mai departe, saptamana viitoare vrem victorie. Felicitari echipei Chedra pentru jocul prestat. Cu echipa de aseara, prezenta etapa de etapa, ar castiga la pas campionatul!!!

AU JUCAT: Panty - Popelu, Cosmin, Louis - Micu, Gica, Catana, Cipic - Smoala , Florin

GOLURI:
Cotan Alin (min. 25, min.27, min 33)
Oprea Mihai (min. 26)
Vladan Florian (min.34)
Mocanu Adrian (min.39)

CARTONASE GALBENE:
Oprescu Louis Georgian min.21

15 comentarii:

  1. au jucat la defensiva si pe contre au mizat, ca sa va desfaceti sa aiba spatii marii in atac,cred ca data viitoare sa aplicam noi tactica lor,si nu le va mai fi asa usor

    RăspundețiȘtergere
  2. din vechea echipa RSP nu au mai ramas decat 4 (Luis,COsmin,Ciprian si Smoala) au venit multi jucatori,nu e un lucru rau in asta dar inca nu ati gasit formula perfecta si aseara s-a vazut.Luis trebuia sa joace mai mult in aparare,Ciprian nu a avut o zi buna,sincer nu a avut cu cine sa joace,iar Smoala a fost sters.Cosmin a jucat mai bine,dar el joaca bine alaturi de Luis.Este doar o parere,de restul nu pot sa-mi da cu parerea ca nu imi permit,dar s-a cam dus spiritul RSP care era inainte... oricum Rsp are un complex in fata celor de la Chedra anul trecut la strejnic Chedra a castigat cu 11-0.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1 . calcan eject
    2 . fizic nu am cazut ... ci psihic ... ca nu reuseam sa dam gol ... si le-a venit si lor golul ala neasteptat... trebuia sa nu va avantati spre egalare ci sa fiti la fel de lucizi si la carma jocului ca pana la urma aparea si golul sunt sigur ...
    3 . nu v-ati respectat posturile deloc ... ati urcat mult prea mult ... poate ca v-ati dorit victoria mult prea mult ... trebuia repet... sa fiti mai lucizi
    4 . azi mi-a placut de Catana si Nebunel cel mai mult ... si nu mi-a placut deloc de Ciprian si Popy si acelasi Smoala care nu se regaseste deloc
    5 . daca voi credeti ca sunt pe post de maimutoi antrenor ... si nu va place sa ascultati de mn ... mai pierdeti odata la scor ... si eu ma retrag si o sa fiu un simplu spectator... daca voi nu respectati ce zic ... inseamna ca deranjez ... si prin urmare o sa las totul si bag pl...inca o infrangere asa ...

    RăspundețiȘtergere
  4. puteam sa jur ca o sa raspunda dumi urat fata de mine, era doar o parere din exterior,nu am zis nimic urat,,,ma rog

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc de parere Dumi ... inseamna ceva pt mine ...imi asum 110 % din vina pentru golul 2 al lui cotan cand a marcat de langa mine ..greseala de marcaj ...linia defensiva prea sus ..am intervenit tarziu ...cat despre sfaturile tale..tu vezi foarte bine din afara terenului jocul ...noi ti-am ascultat sfaturile dar in a2a repriza s-a intamplat ceva in teren ..nu prea ne putem explica sincer ...am fost ametiti pana mea..nu constientizam niciunu` ce se intampla ...cu cat ratam mai mult cu atat ne scufundam mai mult ...nu a fost chestia ca nu te-ascultam ..a fost la nivel psihologic prostia...
    am asistat la o executie aseara..numai ca teava pustii era indreptata spre noi ...nu poti cu atatia jucatori tineri ambitiosi sa suplinesti experienta a doi fosti divizionari a si unul de b ...cel putin nu acum ..hai sa identificam UNDE si CUM s-a gresit ...sa nu se mai intample a2a oara..stiti si voi zicala "ce nu te omoara,te face mai puternic !"

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghice cine ... acelasi Dumi25 octombrie 2010 la 15:55

    nu ti-am rasp urat calcan ... eject zic si la tovarasi ... dar prea multe informatii dai tu cand suntem noi jos ... vedeti ca atat timp cat ati fost voi jos ... din partea noastra s-a auzit numai "bafta" ... nu s-a reamintit de niste meciuri care fac mai mult rau decat bine

    RăspundețiȘtergere
  7. oi fi eu nebun oi fi prea increzator ... dar daca ati fi jucat ca in prima repriza pun pariu ca ii ardeam .. cu toata experinta lor ... erati la nivelul lor ba chiar conduceati jocu aveam posesie ... v-ati invatat cu victoriile si e bine ... dar sa ramanem cu picioarele pe pamant cu chedra era bun si un egal ... suna altfel 0-0 ... si hai sa zic si 1-0 pt ei ... decat 6-0 ... eu zic ca asta a fost beleaua ... prea increzatori ... si prea haotici in a 2-a repriza ... nu a mai fost disciplina aia fiecare sa isi faca partea ...

    RăspundețiȘtergere
  8. pun pariu ca chedra iese pe unu ,se vede experienta in jocul lor, cat despre joc,nu mai sunt prea multe de spus ci mai mult de invatat, ati uitat oare suntem noi promovati , dam ce putem ,dar deocamdata avem doar elanul si dorinta de partea noastra ,si cateodata nu e suficient nu mai atat mai trebe si experienta meciurilor tari .O sa vedeti ca in timp vom deveni si mai puternici ,totul e sa nu ne certam si sa avem rabdare .Fotbalul este un joc de grup ,degeaba ai jucatori buni,daca nu se cunosc ,de aceea am incredere ca impreuna vom putea si mai mult trebe doar rabdare.Etapa viitoare vin si eu la meci cu siguranta sa apar,degetul e din ce in ce mai bn, si vreau sa ma implic total pentru ca impreuna sa adunam victorii si sa ne pozitionam pe un loc cat mai bun.Intr-un final sa realizam totusi ca e etapa 8 si avem 13 puncte si totusi am jucat cu risalin ,ekatrust,chedra ,pentru un lot care s-a schimbat mai mult de 50% ,e bine ,asa ca haideti sa fim uniti ,sa nu ne certam ,si sa gasim defectele din meciul asta ,si sa incercam sa le eliminam pe parcurs

    RăspundețiȘtergere
  9. nu se cearta nimeni Cata. doar analiza la rece de dupa meci. inca o data spun, nu stiu ce s-a intamplat a 2a repriza ... dar zici ca am fost aerieni, nimeni nu mai stia ce face! Sambata ora 19: RSP - Vesteam. Pe ei, pe mama lor!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi cer scuze ca am inteles gresit,faza cu chedra am zis-o ca sa nu creada ceilalti ca e un capat de tara ca v-a batut chedra 6-0 si sa mergeti inainte ca hopuri sunt la toate echipele.

    RăspundețiȘtergere
  11. pai normal ca mergeam inainte crezi ca ne desfiintam ..? si pe ultimu daca terminam tot continuam sa venim ... a sunat urat mesajul tau de lupta daia ti-am zis eject ... batran sensibil ce esti:))

    RăspundețiȘtergere
  12. miercuri la ce ora e amicalul ?vreau sa vin sa incerc sa vad cum ma descurc.La 20 parca stiam eu,e bn?

    RăspundețiȘtergere
  13. lotul pentru sambata ... : portari : Catalin si Panty
    Fundasi: Louis, Cosmin, Popelu, Gica
    Mijlocasi: Ciprian, Nebunel, Catana, Florin
    Atacanti: Dorin, Smoala si Cola(daca a venit din probe de la Nurnberg)
    Bafta baieti ... have fun !

    RăspundețiȘtergere
  14. inc`un comment...sa nu fie 13 ! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. vin si eu la meci ,hai sa batem ,atentie la inceput trebuie

    RăspundețiȘtergere