luni, 7 martie 2011

RSP - Caraimanul 5-0

  Un meci fara istoric, singura ocazie mai importanta a oaspetilor fiind ratata in primele minute, cand un adversar a tras direct in bara laterala. Imediat dupa aceasta Cosmin reuseste sa deschida scorul (min.7), urmat apoi de Cola (min.8) si Ciprian (min.11). Pe toata durata partidei am rulat tot lotul prezent la meci, iar pe final Cola si-a trecut in cont o dubla (min. 32), tabela fiind inchisa de Catana in minutul 36.
AU JUCAT : Panty - Cosmin, Popi, Louis, Ciprian, Micu, Gica, Cola, Smoala, Florin
                                           
                                                              - Coca Cola in actiune -

                
                                                                   - Recuperare Vigo -
TOATE POZELE LE PUTETI VEDEA PE FACEBOOK (RS-PALTINIS):
-poze din timpul meciului: http://www.facebook.com/pages/RS-Paltinis/169379616422490#!/album.php?aid=60438&id=169379616422490

- poze de la recuperare: http://www.facebook.com/album.php?aid=60440&id=169379616422490

6 comentarii:

  1. ah ce ma oftic , mama masii de raceala care m-a pus pe mine la pat:((, mi-am luat si manusi bune sambata special , si apoi recuperarea ce bn arata....;)),bn ca ne-am calificat

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-am calificat cu greu cata...ti-am simtit lipsa la recuperare..ne pare FOARTE rau ca n-ai putut veni !

    RăspundețiȘtergere
  3. baietzi,ne-am distrat de minune ieri dupa amiaza!! :*:* speram s n mai intalnim cand venim in ploiesti :*:X ! cu drag,handbalistele de la vigo >:D<:* :X

    RăspundețiȘtergere
  4. in toate asta si joc si refacere ..eu am fst cel mai fericit ptr gestu lu nea' petre de a pune la dispozitie un sirop de nufar preparat pe alese cu nuci si scortsisoara cat sa iasa rosu bun:X ..baietseala:))..13:*

    RăspundețiȘtergere