duminică, 19 decembrie 2010

RSP - Ekatrust


  Azi, 19 decembrie 2010,in incinta Salii Sporturilor Olimipa, cu incepere de la ora 16:00 semifinala "Cupei De Iarna" :  RS Paltinis-Ekatrust !!!! Dupa principiul "O surpriza nu vine niciodata singura !"     Va asteptam !
  Rezultatele partidelor de ieri:
Chedra - RSP 1-3
Duo - RSP 3-3

22 de comentarii:

  1. ai sa mori louis cat mai poti ma......bafta

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare rau dar v-au dat Ekatrust de v-a julit rau de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. injurati-ma,bagati-va pule in mama dar nu ati jucat nimic cu ekatrust,nu ati jucat pentru semifinala de cupa...inafara de ciprian care a vrut mult, nimeni nu a jucat nimic.Oricum a fost in scop caritabil dar se vroia o reactie din partea voastra.

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru noi ambitia mare a fost cu chedra si sa trecem de grupe, apoi cantonamentul greu de dupa grupe si-a spus cuvantul;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Calcane, inca odata iti spun: ai grija de echipa ta si nu te mai baga unde nu iti fierbe oala. Nu e o scuza faptul ca majoritatea echipei a fost in "cantonament" sambata, dar noi am luat 8 de la Eka, ci nu de la MERIEM!

    RăspundețiȘtergere
  6. PS: Daca crezi ca prin comentariile tale reusesti sa bagi raca intre noi sau ceva de genu ... te inseli amarnic;)

    RăspundețiȘtergere
  7. frate asta callcan du'te ba dica pe plaiurile mioritice de unde ai venit..si nu mai vbi tu aiurea de rsp..numa bene'..

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun meciul facut impotriva celor de la Ghedra si sa nu uiti Cipriane ca ai promis tricoul (il dau si eu pe al meu dar nu are numar)

    RăspundețiȘtergere
  9. baieti evolutie buna in grupe ...sa ne fie invatatura de minte "noaptea de sambata" tuturor ... ca ulcioru` nu merge de multe ori la apa ... ne-a iesit o data o noapte alba...de 2 ori ..dar ne-am ars rau cu ekatrust ...asta e... bine c-am realizat ce ne-am propus...capu` sus !

    RăspundețiȘtergere
  10. Louis te agiti degeaba , intotdeauna o sa fie cineva care ne vorbeste de rau , dar singura chestie e ca altii vb si noi am ajuns in semifinale ;). n legatura cu meciul , nu stiu daca a fost vreunu din echipa de la noi sa fii ajuns mai devreme de 5 dimineata acasa( nu este o scuza dar se simte).In legatura cu meciul ...ei au fost mult mai motivati deoarece aveau de luat o revansa(ch ei ne-au spus chestia asta)si cred k s-a vazut in teren cat de dur au jucat ... in alta ordine de idei totusi am jucat cu cea mai buna echipa din prahova si nu regretam nimic , daca picam si noi cu vispesti sau meriem ....

    RăspundețiȘtergere
  11. Florine l-as da dar apoi nu mai am in ce sa joc :D

    RăspundețiȘtergere
  12. vreau si eu sa il completez pe cipic ...eu am ajuns la 4 acasa :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. @andrei bardot : pentru asta esti exclus din lot pe o perioada nedeterminata =))

    RăspundețiȘtergere
  14. appo cine a castigat turneul si cu cat?:))

    RăspundețiȘtergere
  15. daca ati observat comentariile mele ultimele au fost pe la 3 noaptea va asigur ca eram turta de beat,imi cer scuze daca v-ati suparat,nu mai comentez la voi niciodata ca sa nu va mai suparati...

    RăspundețiȘtergere
  16. =)) ce scuza a gasit shi asta =)) ma bucur macar k nu mai zice nimic....sperrr...........

    RăspundețiȘtergere
  17. si tu cand esti beat iti refulezi supararile din viata cotidiana pe echipa asta ? ti-ai fi dorit sa izbutesti cu echipa ta ce au izbutit copiii astia ? spune drept

    RăspundețiȘtergere